fredag 3. oktober 2008

Tur i høstmørket....


..i lysløypa. Det ble en tur i Moldemarka i kveld. Halv ni tenkte jeg seriøst på å gå og legge meg, trøtt etter en travel dag og en travel uke. Mange møter, tester og mye skriving, i tillegg til eksamensoppgava. Ikke rart jeg var trøtt! Det var godt å gå en tur med Linus og Svein Otto og temperaturen var fin. Som vanlig hadde jeg kledd meg for minusgrader..

Selv om det slett ikke var kaldt var det godt med en kopp kakao til kveldsmaten..

Nå er det snart køyetid.


God natt godt folk!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Smokescream
Nå må dere huske refleks, hodelykt, hjelm og annen beskyttelse. Når blir det kake? har lest den oppskriften hver kveld i flere dager, og e veldig klar for kake. blir sulten av all denne treninga. ble 50 km på sykkel fredag kveld. og finner vel på noe mer i løpet av helga. men Ragnhild, var det i trær du hadde begynt å klatre? så vel mer for meg romsdals store stolthet Trollveggen. eller noe i den retning. ja ja oppover går det uansett. sitte å høre på dj friendly. han oppsummerer dancehitene fra 1993 og 15 år fremover. og feirer P3. God helg. og håper det ikkje blir nåkke kluss med å sannsynligvis elektronisk overbringe eksamensbesvarelsen. for dere slipper vel å dra til Volda og personlig overlevere?

Anonym sa...

Hei Smokescream!
Ja jeg lover å bake kake til deg! har høstferie om en uke, da får vi til noe!
Jeg har klatret i Moldeveggen, og den er innendørs. DET kan du bli med på før du får kake! :)
Idag har vi syklet rundt sekken, det var en utrolig fin tur!
Fikk levert eksamen ja, om enn noen timer forsinket.

Anonym sa...

Smokescream
Høres bra ut. Innendørs klatring blir en ny erfaring. Har fått tilbud om å klatre kirketårnet i Spjelkavika, men sto over. Noen burde bruke kirketårnklatringen i en andakt om våre forsøk på å nærme oss Gud i egen kraft! Tur på sykkel på øyene i Romsdalsfjorden må da bare bli bra. Enda nærmere fjellene i sør :-) ble en tur på demping foran og demping bak i går. så en hard rocz? sykkel i et utstillingsvindu. får se om e må begynne å spille lotto. fortsatt god helg.