fredag 24. oktober 2008

Jeg, en innadvendt drittkjerring!

Man skal høre mye før ørene detter av sies det. Jeg har i løpet av høsten fått ropt "drittkjerring" etter meg av ei nabokjerring jeg ikke kjenner, og i dag ble jeg kallt "innadvendt" av en kollega som i samme slengen sa at han ikke likte innadvendte folk! Ganske utrolig å tenke på at vedkommende har hovedfag i psykologi og jobber med mennesker! Heldigvis er jeg trygg på meg selv, vet hva jeg er god på og hva jeg står for, og vet at de som kjenner meg ser på meg med helt andre øyne.

Anyway....nå er det helg folkens! Og det regner, men det bryr jeg meg ikke om. Koselig inne da.

....vant ikke 40 000 på Moldetorget i dag heller, selv etter 3 forsøk på å finne riktig kode til safen. Av 250 koder var nr 248 den rette....Den som tastet inn den var jammen heldig!

God helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Ragnhild. Fin blogg du hadde. Mosomt å se hva andre får til. Skal hilse tante fra Noa, og si at kl.07.00 så starter faktisk barne tv c",)
Klem fra Løset

Anonym sa...

drittkjerring ja! klart d!
Hei og hopp din hyttetursopp!
Siden du kan så godt veien til Oslo så blir det vel tur på oss til ny året?? Eller blir det Gøteborg tur??????

Innadvent - kanskje det ikke akkurat han du er interesert i å snakke med - folk er så rare....

Anonym sa...

Hilse godgutten Noa fra meg og Linus og si at vi gjerne vil treffes snart! God helg til dere alle!

Anonym sa...

ja ja, ikke alle folk som er like flink til å kjenne andre folk. er vel de det er synd på.