torsdag 23. oktober 2008

Skriver oppgave....

Hjelp!! Klarer ikke konsentrere meg! Har jeg konsentrasjonsvansker?? Kanskje jeg må ta en CPT? Tror jeg trenger en sakkyndigvurdering, kanskje søke om eksamensfritak..Tankene vandrer, men ikke den spesialpedagogiske veien i kveld..Selv med hyttetur i helga som en gulrot langt der framme (ikke så langt heller..) greier jeg ikke å få ned noe særlig fornuftig. Tema for oppgaven (Arve!) er: kvalitetsutvikling innen det spesialpedagogiske arbeidsfeltet. Ikke akkurat fengende!

Og så kikker jeg innom bloggen min da (som jeg egentlig er litt stolt av) og leter etter hilsninger fra alle mine venner og de jeg kjenner..men hvor er de?? Er alle på facebook?? Kom igjen da folkens! Jeg trenger oppmuntring. ABAB..jeg sier ikke mer...eller kan hvertfall si at C passer ikke inn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oooooo.... Hytta hadde vært stedet å være nå, ja. Langt fra styrekverulanter og kjepper og hjul.

Anonym sa...

Ja, jeg går for at du selger, og komemr deg bort fra "Tertitten". Hvertfall må du hebe hodet høyt og ikke la disse begredelige, uintelligente idiotene få ta knekken på deg!!Smålige folk!