torsdag 16. oktober 2008

Oslo!

40 min før mamma og Thomas skulle kjøre til Oslo bestemte jeg meg for å bli med. Hva jeg har pakket meg meg og hva jeg ikke har pakket med meg vet jeg knapt selv..Men her er jeg! Linus er med selvsagt. Tolmodig kar det, lå så fint og stille bak i bilen uten et knyst. Nå sover han godt her hos Åsmund. Jeg endte opp med å kjøre hele veien fra Dombås til Oslo. Mye veiarbeid mot Gardermoen, så turen tok litt lang tid. Derimot kan vi etterhvert glede oss over firfeltsvei et godt sykke nordover fra Oslo. Motorvei er ellers bare godt å kjøre på, og med god los i baksetet treffer man på de rette avkjøringene også og ender opp der man skal (Ja, det går an Gunnhild..:) )Ikke så ofte denne "bondetausa" kjører til Oslo nemlig, men øvelse gjør vel mester?
Nå skal vi kose oss i to hele dager. Legger ingen planer, tar timene som de kommer. Har jo ferie!
Skal hvertfall kjøpe klatresele, sko og karabin og taubrems. Klatra i går i Moldeveggen, og det er så kjekt! God trening!

Ingen kommentarer: