tirsdag 21. oktober 2008

Tilbake i Molde

Hadde en fin Oslotur! Helt på impuls og helt uten planer. Denne gangen var det godt å bare slappe av sammen med familien og rusle noen turer til sentrum. Kjøpte meg klatreutstyr som jeg gleder meg veldig til å bruke nå! Det blir nok klatring på tirsdager framover. Det blir hvertfall IKKE Krik!! Krik Molde har ikke skjønt Kriks visjon og målsetting. Leste formålsparagrafen til Krik nå..ord som raushet, inkludering og idrettsglede er heller mangelvare i Molde. Dønnseriøs og med dødsforakt, og kommentarer på banen ala gym på ungdomsskolen...endatil av en leder!! Nei takk! Svett og sliten kunne jeg ikke se at noen ble. Jeg dro hjem og jogga meg en tur!
Burde begynt å skrive oppgave nå, men mangler helt motivasjon for studiet for tiden. Skal bli godt å bli ferdig! Jula skal bli den beste på mange år! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er du og fotballjentene.som slutter. har KRIK Molde fått sin egen Bjarne B? uten at jeg i noen kjenner realiteten i saken, men det er jo som regel ingen hindring. kjekt med tur. og du slipper nok en del påtrengende henvendelser i det omtalte sentrum.verre for brødrene. hjelper det med barnevogn?
hva er emnet for siste oppgaven?
smokescream