fredag 28. august 2009

LENGE SIDEN!

Du store mi tid!! Det er bra lenge siden jeg har vært inne på bloggen min! Det vil være å ta seg vann over hodet å begynne å fortelle om alt jeg har gjort siden påske....I det store og hele har det jo ikke skjedd banebrytende lifechanging (fant ikke noe godt norsk ord) ting heller. Og de få sjelene som følger bloggen min vet jo det meste likevel. Men kan jo ikke gi opp bloggingen av den grunn! Nå er tiden inne for alle mulige forbedringer og forandringer, både i hverdagen og på bloggen, og tanken er at de kan gå litt hånd i hånd. I høst kan dere følge meg på ridekurs, gleder meg veldig til det! Jeg har (som alltid) planer om gode treningsrutiner og bedre kosthold...Det gjenstår å se, men jeg håper jeg klarer det! Jeg er i gang med seriøs rydding i heimen, det er faktisk veldig kjekt. Så får man seg om en blir ferdig til jul...Linusgutten min er prioritet 1, og denne høsten skal jeg trene til apellmerke, uansett om jeg går opp til prøve eller ikke. Dette er et merke vi har trent til tidliger, og møtt opp på hundeklubben for å ta, men Linus var helt kaputt etter en tur på Rauheia, og stod knap på beina...Det viktigste er uansett å aktivisere han og gi han utfordringer. Det er godt for en hund! Da håper jeg en og annen stikker innom her en gang i blant. Da blir jeg glad! Og den beste glede du kan ha, det er å gjøre andre glad!

2 kommentarer:

Gunnhild sa...

Ja bloggen leve! hurra!

Ragnhild sa...

Hurra! Lag blogg du og da Gunnhild!! Det e artig!!