onsdag 8. april 2009

GOD PÅSKE!


Long time no see! Har vært dårlig med oppdateringer den siste tiden, og det skyldes at PC`en min er på service....igjen. Den var vel hjemme et døgn før den åkte rett inn igjen..Liksom ikke så inspirerende å skrive blogg på låne-pc, har jo ingen bilder på den. Vel, dårlig unnskylding i grunn, er jo såpass utstyrt på datafronten at jeg har ekstern harddisk, eller MyPassport, og der er jo alle bildene mine...men lell..

Vel, her sitter jeg med nok en låne PC fra Elkjøp, og siden ferien har slått inn og roen har senket seg så kom inspirasjonen snikende.


Hva har jeg gjort siden sist da?



  • 2 helger på hytta. Veldig kjekt, ski, peis, god bok, god mat, ro, fred, stillhet, god og trøtt når kvelden kommer.

  • Noen dager syk. Ikke så kjekt.

  • Kurs i Ålesund med en overnatting på Radison SAS. Litt luksus i hverdagen...

  • Syklubb.....ja strikka og sydde faktisk.

  • 75-årsdag på Angvik gamle handelsted. Så fin plass!!!

  • Eksamensfeiring med spes.ped-damene.Veldig kjekt!!

  • Rydda ganske mye..Ja, det trengtes

  • Ikke fått trent...off...

  • Og sikkert mye mer...

Og nå er det påskeferie for meg også! Skal bli godt! Brødrene kommer hjem i tur og orden, så får vi se hva dagene bringer. Været rår vi ikke med, men påske er det uansett! Jesu død og oppstandelse er ikke avhengig av sol, appelsin og kvikklunsj.


God påske!


I`ll be back...



8 kommentarer:

Gunnhild is back too.... Good Påsk sa...

Your back and not a day to early! Sitt her og venta på Paradise Hotell, må jo ha dagens underholdning... Føler meg ti ganger så lur når jeg ser på dei. No har det tom kommet inn ein lærar - så no blir d spennende..eller????

Ragnhild sa...

En lærer?? Får ikke jobb i skoleverket han/hun etter dette da...eller?
Ja mye man utsetter seg selv for sier nå jeg...frivillig bli med på sånt. Takk for at du stakk innom bloggen min igjen da...Kommer snart nytt innlegg fra i går :)

Anonym sa...

Er det en kvinnelig lærer? en spesialpedagog? det kunne vel trenges, ikke?
smokescream

Anonym sa...

ellers har vi hatt påsketurnering i ishockey. fin trening før det virkelig drar seg til, forhåpentligvis.
smokescream

Anonym sa...

er blitt lite ski, men mye kaker og aker. dagsnytt atten og redaksjon EN er fine greier. intellektuell glamour. skreiv e intellektuell med rett antall l-er nå? ;-)

Anonym sa...

vel, det var da vanvittig mange komatarer i forhold til før. men det er bare e som kvitrer-trener
smokescream

Ragnhild sa...

Hey Smokescream!
Takk for mange kommentarer!! Det er så kjekt! Skal oppdatere veldig snart! Vil bare ha tilbake min egen pc først...
Takk for kaffepraten!!Alltid kjekt å treffe deg! Snart blir det spillings i Molde!!

Grunda sa...

Her varer faktisk påska til pinse......