mandag 31. august 2009

Kampanje :)


I min store iver etter å blogge drar jeg i gang en aldri så liten kampanje. Målet med kampanjen er rett og slett å få lesere ;) Det eneste du trenger å gjøre er å gå helt ned på siden og abbonere på bloggen min! Easy like that! I tillegg kan man gjerne registrere seg under "Mine gjester" til høyre på siden og litt ned. Det er jo absolutt oppmuntrende å se at jeg har noen "følgere". 

Ingen kampanje uten premie! Til jul teller jeg opp, og den som har besøkt meg mest får bli med meg på kino, helt GRATIS :)

Se bare hvor vakkert det er på Røbekk! Nå har du sjansen til å få regelmessig oppdatering fra Røbekk og Molde.

5 kommentarer:

Gunnhild sa...

Heia, Ragna!

Ragnhild sa...

Heia meg! Og heia Gunda!! Kanskje du vinn!! ;)

Stine C. sa...

Så oppfinnsomt :)

Stine C. sa...

Åja, en ting til. Koffor vises i ikkje i "følgere", i abonnerte jo allerede i helga, og den vises i bloggoversikta i profilen min - men ikkje på di side?

Ragnhild sa...

Ja, det lurer jeg også på. Vises ikke hos meg heller...hmm..må finne ut av! Artig at noen leser bloggen min :)