onsdag 4. februar 2009

Long time no see!

Mamma og pappa introduserer chi gong. Her er de vel i ferd med å "titta på stjärnorna" eller noe sånn. Aktiviteten er lansert for hele familien i jula, og for onkler og tanter i mammas bursdag. God trening/avspenning og ikke minst underholdning.


Lenge siden sist oppdatering. Skulle tro tiden strakk mer til nå som jeg ikke er student lenger. Men ser ikke slik ut. Dagene går fort og jeg rekker ikke alt jeg planlegger. I dag for eksempel laget jeg ei liste over ting som må gjøres i heimen, men fikk ikke gjort noe av det. Til mitt lille forsvar kan jeg jo si at trening nå er topp prioritet. Har faktisk vært flink og trent jevnt, flere ganger i uka. Det føles godt! Hadde planer om å legge inn nye bilder her på bloggen, bl.a av turen jeg og Svein Otto hadde til Oppdal. Det kommer senere. Fin tur hvertfall, om enn litt skarpt føre. Håper på flere turer i vinter. Håper på snø slik at Tusten også blir aktuelt. Nå ser det rimelig tynt ut hva gjelder snø der oppe.. Men åpent er det.

Det har vel bikka over til ny dag. På tide å sove noen timer. Jeg er og blir en kveldsperson, hvis man kan kalle seg det. B-menneske i aller høyeste grad.

Håper på spennende tider framover, så det kan bli noe å blogge om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Her sitt en da og har ikke lagt seg enno--- ka skal en sei...

Anonym sa...

vi er like der gitt ;)