lørdag 14. februar 2009

Tusten og snø så det holder!


I dag ble det dagskort på Tusten, gratis! En hel dag med gratis moro! Svein Ottos frynsegoder som kom meg til gode. Kan ikke huske sist det var så mye snø her! Hadde man ikke stor nok fart i løssnøen så sto hvertfall jeg blegg fast! Var rett og slett fantastisk,og det til tross for snøføyk og skodde. Tusten har fornyet seg, spesielt i barnebakken.en ny heis i tillegg til den gamle og en "park" med hopp og rails. Og kaffemaskin i varmestua....;) :)

Investerte i ny gore tex bukse i dag, det trengtes. Var gjennomvåt i dag. Den gleder jeg meg til å teste ut..så spørs om det blir en tur i morgen også..

Me fe sjå!
Nå er det lørdagskveld for Linus og meg. Han gnager på bein og jeg må innrømme at det går i potetgull akkurat nå..Er jo lørdag da! Linus elsker forøvrig snøen! Han hiver seg i alle snøfonner og graver og graver og herjer på. Har det på film, kommer på bloggen når pcen min er tilbake fra service.

Takk for at du kikket innom! Legg igjen en hilsen :)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Korsen e det med Gunhild? Har hennes pc også havnet hos reparatørene? Pompel og Pilt var noen fantastiske døråpnere. ellers er det blitt noen kilometer på ski etter all måkingen. godt å se damene kommer seg ut. det ene bildet med flammer var hilarious. har aarøen inntatt folkehøgskolen jamfør gratis dagskort?
smokescream

Unknown sa...

Ny heis i barnebakken, eller i storbakken?

Anonym sa...

Gunnhild??! Arve kaller!
Ja, flammebildet har jeg i ettertid sett var heftig..
Ny heis i barnebakken Åsmund.

Anonym sa...

Halloen Arve og Ragna!
Gunda calling from øvre fuglset. Det regnar ute - klokka er alt for mye og inspirasjonen er lik null!
JIPPI!!!!!!!!!
NÅ Arve når kommer du og besøker oss for et slag med settlers og kakene ragnhild har lovt oss???? Bare du ikke kommer nå i vinter ferieuka skal jeg love at jeg har tid. Roger vil også være med så da har vi allerede konkuransen på plass....
Så kom til Molde - -

Anonym sa...

Brownies! he he. trodde Ragnhild hadde mistet den ene av sine trofaste lesere, så e tenkte e måtte sende ut en etterlysning i disse tider der folk vaser seg ut i ukjent terreng i staver på ski. noen Moldetur blir det vel ikkje med det første, men e har jo navnedag 1. april, så det er jo noe å feire :-)))) men hvordan kom disse settlerne ut på banen? kanskje S.O. og Roger er mer klar for Stiga ishockey? det hadde vært hyggelig med en tur i hvert fall
smokescream

Anonym sa...

Da sier vi 1. april folkens! Brownies hos meg og spill og morro!

Anonym sa...

Spiller du ikke settlers Arve? Hm - hva spiller du da annet enn hockey?

Anonym sa...

hvis herskapet på Røbekk har et lidenskapelig forhold til settlers, e e selvfølgelig klar, selv om mine erfaringer med å anlegge beiteområder eller jaktområder ikke vekker den aller største begeistring. god lesning av underteksten, Gunhild. tp har e gitt opp. blir bare beskyldt for å ha pugga korta.(ta utfordringa, da:-)) sequence likte e godt. risk er juletradisjon. stiga fotballspill. biljard. den ene gangen e spilte passport, ble e beskyldt for å være like kunnskapsrik som en 50 år gammel jøde. noen år siden den. ellers e vel 1. april en onsdag, sannsynligvis før palmesøndag. hvis e e fleksibel på spill er dere tilpasningsvillige på dato? og har S.O. gjesterom?

smokescream

Anonym sa...

Er det en onsdag det ja..Bør vel finne en fredag eller lørdag :)Både Otto og jeg har gjesterom, så det ordner seg. Du har jo selv vært med og bært opp senga på gjesterommet hans...så du fortjener vel en natt der!!

Anonym sa...

Biljard ja, inviter roger på det du da blir du nok most grundig! (eller) Risk ja - det er lenge siden jeg spilte. Vinner jo nesten aldri men kanskje mot deg????

Anonym sa...

eplemost! men browniesene er det viktigste oppe i alt, tanter. brow niesene, ja? e tar med stiga ishockey i hvert fall, så blir det vel muligheter til ett og annet annet også. fortsatt god vinterferie!
smokescream

Anonym sa...

Vinerferie!?!?!